Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
    Еми термостата е за 87 градуса уш.Сменихме го за да не се оказал дефектен ама пак същото, а първия нов го сложих в едно канче и на котлона и според мен си отваря някъде там - около 90 защото след като се отвори и след 1-2 минути и водата завира.
    А и друго си мисля като стоя така ... та термостата е долу, загрява си антифриза на около заветните 87-90 градуса и се отваря. Да ама през него мината студената вода от радиатора и той се охлажда и се затваря пак(това го и тествах с този дето го варих в канчето и на чешмата като го пусна и се затваря). Следователно пак почва да се нагрява антифриза докато пак не се отвори, да вкара студена вода и пак да се затвори и т.н. - поне аз така си го обяснявам. И въпреки всичко пак отива на към 95 и може и малко повече.
    Не знам ще видим и в друг сервиз какво ще кажат ама нещо ми куца и не мога схвана какво.
    А водната помпа работи ли нормално,това което казваш е практически невъзможно и доста интересно.
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
      А водната помпа работи ли нормално,това което казваш е практически невъзможно и доста интересно.
      Ами върти водата уж. Като отворим казанчето и има едно маркуче набито в него и постоянно си тече вода от него и като се настъпи малко и се покачат оборотите се засилва струйката доста.

      Comment


      • Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
        Ами върти водата уж. Като отворим казанчето и има едно маркуче набито в него и постоянно си тече вода от него и като се настъпи малко и се покачат оборотите се засилва струйката доста.
        Добре и при никакви обстоятелства ли не стопля радиатора,да не е запушен,проверяван ли е ?????
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Добре и при никакви обстоятелства ли не стопля радиатора,да не е запушен,проверяван ли е ?????
          Ами мислехме си го варианта да е запушен но не е проверян сега, че покрай празниците я прибрахме в гаража.Според мен обаче ако се е запушил ще се е запушил точно сега като сменяхме термостата.Голяма случайност ще да е да стане точно сега.А защо си мисля, че няма да е запушен - Защото преди да тръгнем да го сменяме стрелката едвам отлепяше след 70-те градуса(първата чертичка) и то след около 10км половината от които градско и повече не се движеше тая стрелка ако ще и 100км да се минат и съответно и парно почти нямаше. Това е от както сме я купили колата преди 1-2 години но все не му идваше реда да се сменя термостата понеже почти не се кара тая кола.Лято зима стигне си 70-75 градуса и край-съответно според мен термостата не е затварял и се въртеше и големия кръг постоянно или просто е отварял на толкова градуси(доста рано).
          Но следващото нещо е да проверим радиатора тия дни, защото вече не ми се връзват нещата
          Last edited by mitkomeg; d.m.y г., 21:57.

          Comment


          • Сигурно ли е това, че този термостат отваря и затваря изхода на радиатора а не входа (както би трябвало да е)?
            Ако допуснем, че термостатът стои на изхода на радиатора, коя е силата, която ще го накара да стои отворен, при положение, че веднага след отварянето му, студената течност ще го затвори?
            Нещо гнило има в това и оттам нататък разсъжденията са на грешна основа.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • някои коли имат датчик на блока и на радиатора, да не би да има въздушна възглавница?
              Друго по- малко вероятно- възможно ли е термостата да се монтира обратно.
              Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:15.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Сигурно ли е това, че този термостат отваря и затваря изхода на радиатора а не входа (както би трябвало да е)?
                Ако допуснем, че термостатът стои на изхода на радиатора, коя е силата, която ще го накара да стои отворен, при положение, че веднага след отварянето му, студената течност ще го затвори?
                Нещо гнило има в това и оттам нататък разсъжденията са на грешна основа.
                Ами термостата е долу до водната помпа в едно пластмасово тяло с една тръба на която е вкаран маркуча който отива в долния отвор на радиатора.
                Като се стиска тоя маркуч се и мести водата в казанчето.А горния маркуч си е винаги топъл и аз до колкото си го обяснявам като е затворен термостата не може да циркулира все пак водата и като се отвори и от горната страна влиза топлия антифриз в радиатора, а от долу влиза студен в двигателя.
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                някои коли имат датчик на блока и на радиатора, да не би да има въздушна възглавница?
                Ами нямало нищо за обезвъдушаване при тия казаха. Наливаш антифриз палиш и чакаш.Сама се обезвъздушавала.

                Не можах да видя датчик на радиатора(както и врътка за обезвъздушаване) но ме гложди нещо, че има и там.

                Comment


                • лесно ще видиш кабелите, ако има е в долната част на радиатора, обратно монтиран термостат?
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    лесно ще видиш кабелите, ако има е в долната част на радиатора, обратно монтиран термостат?
                    Бах ги ако два пъти са го сложи на обратно.Не знам и дали е възможно чисто физически де.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
                      Бах ги ако два пъти са го сложи на обратно.Не знам и дали е възможно чисто физически де.
                      и аз не знам за тази кола, но съм виждал на такива на които е възможно, ако не обърнеш внимание. Виж си стария термостат дали е възможно.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
                        Ами термостата е долу до водната помпа в едно пластмасово тяло с една тръба на която е вкаран маркуча който отива в долния отвор на радиатора.
                        Като се стиска тоя маркуч се и мести водата в казанчето.А горния маркуч си е винаги топъл и аз до колкото си го обяснявам като е затворен термостата не може да циркулира все пак водата и като се отвори и от горната страна влиза топлия антифриз в радиатора, а от долу влиза студен в двигателя........
                        Най общо казано системата на охлаждане има следния път:

                        1 - Малък кръг:

                        Водна помпа - водна риза - водна помпа.

                        2 - Голям кръг:

                        Водна помпа - водна риза - радиатор - водна помпа.

                        При някои изпълнения, термостатът представлява 3 пътен клапан. Т.е когато достигне температурния си праг, запушва директната връзка между изхода на ризата помпата и отпушва връзката между изхода на ризата и радиатора.

                        Да не би да е такъв случая и тук. Т.е - да не работят коректно и двете клапи?


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • такъв съм виждал на термостат монтиран във водната помпа, пак си изглежда като нормален термостат само имаше един щифт с който запушва отвор в помпата
                          Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:38.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • Ами не знам дали и тука ще е същото.На тези снимки като гледам е като на нашия:
                            http://i222.photobucket.com/albums/d...1820vbrace.jpg
                            http://www.prikachi.com/images/153/5374153A.jpg

                            Comment


                            • монтиран е във водната помпа, само термостата ли се продава, без коляното
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                монтиран е във водната помпа, само термостата ли се продава, без коляното
                                Само термостата.

                                Comment

                                Working...
                                X